اتصال منبع تغذیه به میکروبیت

برق USB

وقتی میکرو: بیت BBC شما با میکرو USB به کامپیوتر شما متصل است ، به منبع تغذیه دیگری نیاز ندارد.  

باتری

میکرو: بیت را می توان با استفاده از 2 عدد باتری روی یا قلیایی AAA نیز تأمین کرد. برای قرار دادن کانکتور باتری ، دو سیم را در پایه اتصال بچسبانید و داخل سوکت JST روی برد بوش کنید. برای جدا کردن ، سیم ها را لمس کرده و کانکتور را تکان دهید تا آزاد شود.  

هشدارهای باتری

  • سعی نکنید باتری های معمولی (غیر قابل شارژ) را شارژ کنید
  • لطفاً انواع مختلف باتری را مخلوط نکنید و یا باتری جدید و کارکرده را با هم مخلوط نکنید
  • لطفاً از باتری های مشابه یا معادل آنهایی که توصیه می شوند استفاده کنید
  • لطفاً باتری ها را به روش صحیح وارد کنید (با قطب صحیح)
  • لطفاً باتریهای مصرف شده را از نوع نگهدارنده باتری جدا کنید
  • به عنوان مثال با قرار دادن یک شی metal فلزی در بین ترمینال ها ، اتصال کوتاه باتری را متصل نکنید
  • فقط از باتری های روی یا قلیایی با میکرو BBC: bit خود استفاده کنید
  • لطفاً از باتری های قابل شارژ استفاده نکنید مگر اینکه ولتاژ خروجی را تأیید کرده باشید ، زیرا برخی از باتری های قابل شارژ می توانند ولتاژی را بیش از دامنه عملکرد micro: bit تولید کنند.
  • اگر برداشتن بسته باتری برای شما مشکل است ، لطفاً آن را مجبور نکنید. ممکن است شما از یک باتری شخص ثالث مانند https://www.sparkfun.com/products/14299 با کانکشن استفاده شده باشید که برای حذف طراحی نشده است. در این صورت ، لطفاً در صورت امکان این مورد را متصل کرده و در آینده از بسته های باتری جایگزین با اتصالات قابل جدا شدن استفاده کنید.

اطلاعات بیشتر

میکرو: بیت هنگام تشخیص اتصال به طور خودکار به برق USB و در صورت قطع اتصال USB به باتری تبدیل می شود. این کار را با استفاده از یک دیود کم Vf برای جابجایی بین منابع انجام می دهد. دیود مانع برق رسانی مجدد هر منبع از هر منبع دیگری می شود ، بنابراین ممکن است شما دو منبع تغذیه را همزمان داشته باشید.   اگر از micro: bit خود با رایانه لوحی یا تلفن همراه استفاده می کنید ، با بلوتوث به آن متصل می شوید و همچنین برای تأمین انرژی به باتری نیاز خواهید داشت. در مورد منبع تغذیه می توانید در سایت tech اطلاعات کسب کنید.

2 دیدگاه برای “اتصال منبع تغذیه به میکروبیت

  1. هادی پنهانی گفته:

    سلام دمتون گرم آموزشا عالین فقط اینجا چرا هیچ راهی برا تماس با مدیر یا سوال پرسیدن نیست فقط این ارسال دیدگاه رو پیدا کردم 🙁
    از فروشگاه خرید داشتم اما هرچی سرچ میزنم ۵ قلم جنس بیشتر نیست ک از همونا میخواما اما چون ۵ قلم جنسه و تسویه بعد از تحویلم هست و هیچ راستی آزمایی ایمیل یا شماره تلفنیم نداشت کلا حس میکنم سرکاریه کسیم پیدانکردم سوالی بپرسم سایتم ک بعنوان فروشگاه ثبت نشده دیگه داشتم اموزشارو میدیدم ک دیدم دیدگاه داره ناچار حرفامم اینجا نوشتم گفتم شاید یکی جوابی داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *